ul. Piekarnicza 3
pawilon ROBYG
80-126 Gdańsk
tel. 572 330 330
e-mail: gdansk.morena@naturhouse-polska.com

Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 9:00 - 19:00

Nasi dietetycy:
mgr Maja Lewandowska

dołącz do nas na facebooku

Informacje

>WIDEOPREZENTACJA  NATURHOUSE<


Jak do nas dojechać:

  • Autobusy: 162, 227, 262, 283
  • Tramwaje: 10, 12
  • Bezpłatny parking

 Nasza oferta:

  • skuteczne odchudzanie bez efektu jo-jo pod okiem specjalisty wraz z indywidualnie dobraną suplementacją
  • odchudzanie dla par oraz całych rodzin
  • reedukacja żywieniowa dzieci i dorosłych
  • dieta oczyszczająca
  • dieta antycellulitowa
  • dieta na przytycie
baner-boczny-na-podstrone-300x350_6.jpg
baner-podstrona_1.jpg
  • Nowości

  • Suplementy

  • Artykuły/Przepisy

  • Video

  • Metamorfozy

15723516_1818517161737798_8338522055023838093_o.jpg

Wesołych Świąt!

2016-12-23

Cudnych, Ciepłych i Rodzinnych,
Bez zasmażki i słodyczy :)
Świąt Bożego Narodzenia
Naturhouse Morena życzy!

lalla.jpg

Probiotyki i nietolerancje pokarmowe w praktyce

2016-12-12

Dnia 10.12 uczesticzyłyśmy w szkoleniu dotyczącym Nietolerancji Pokarmowych oraz Probiotykoterapii organizowanym przez Mauricz Training Center, szkolenie było prowadzonę przez Dr Patrycję Szachtę specjalistkę w dziedzinie Probiotykoterapii!

15138476_1807742686148579_2687751314547852292_o.jpg

ROZDAJEMY PREZENTY! :)

2016-12-02

Z okazji zbliżających się Mikołajek i Świąt Bożego Narodzenia na wszystkich naszych Klientów, a także na wszystkich, którzy w tym tygodniu rozpoczną kurację, czekać będzie PREZENT :)

12783761_1692889660967216_665040561479043249_o.jpg

DIETETYK ROKU 2016 NA POMORZU!:)

2016-02-29

Mamy zaszczyt ogłosić, że nasza Dietetyk, mgr Maja Lewandowska, zdobyła I miejsce w prestiżowym Plebiscycie Mistrzowie Fitness 2016 w kategorii Najpopularniejszy Dietetyk na Pomorzu! :)

_dsc2924.jpg

HEARKI

2015-12-09

Syrop usprawniający działanie układu krwionośnego.

jablka_1.jpg

Jesienne jabłka. Czy znasz zastosowanie ich odmian?

2016-11-18

Mamy doskonały klimat do uprawy jabłek, wyspecjalizowaliśmy się w produkcji wszelkich odmian jabłoni. Biorąc pod uwagę właściwości tego owocu, nie mogliśmy wybrać lepiej. Jak mówi angielskie przysłowie - jedno jabłko dziennie trzyma lekarza z dala ode mnie. Potwierdzają to liczna badania. Lista cennych składników, które kryją się pod czerwoną, żółtawą czy zieloną skórką, jest bardzo długa. Podpowiadamy, jak włączyć konkretne odmiany do jadłospisu.

orzeszki-ziemne.jpg

Smaki jesieni czyli orzechy i orzeszki w kuchni

2016-11-16

Migdały, pistacje, orzechy makadamia, ziemne, nerkowce, kokos… cały rok cieszymy się wspaniałymi smakami pochodzących z różnych zakątków świata orzechów. Jesienią warto jednak zwrócić baczniejszą uwagę na nasze rodzime wspaniałości, zamknięte w twardych skorupkach. Zarówno orzechy lasowe, jak i włoskie posiadają wiele cennych składników odżywczych i można je użyć do wielu kulinarnych specjałów.

Zanim jednak ochoczo sięgniemy po jakiekolwiek orzechy, poznajmy też ich ciemniejszą stronę, bo tylko posiadając pełną wiedzę, będziemy mogli najlepiej wykorzystać te dary natury.

mix-dynia.jpg

Stop marnowaniu żywności. Z tymi trikami nie będziesz wyrzucać jedzenia!

2016-10-17

16 października obchodzimy Światowy Dzień Żywności. To dobry moment, by przeprowadzić rachunek sumienia i zastanowić się, ile jedzenia wyrzucamy dzień w dzień i co zrobić, by zapobiec temu wstydliwemu problemowi. Paradoksem naszych czasów jest fakt, że z jednej strony bezrefleksyjnie wyrzucamy jedzenie do kosza, podczas gdy inni żyją na granicy skrajnego ubóstwa. 

dieta_co_dalej.jpg

Suszone Owoce

2016-09-29

Suszony owoc jest skurczony co najmniej o połowę w stosunku do wielkości świeżego owocu i jest skoncentrowanym źródłem składników odżywczych jak i kalorii. Owoce suszone zawierają trzy razy mniej wody niż ich świeże odpowiedniki, które składają się z niej w 85%-95%.

czeresnie_akt.jpg

Wiśnie

2016-09-06

Wiśnie są mniej kaloryczne od czereśni (50 kcal/100g vs 63 kcal/100g). Zawierają mniej węglowodanów i tym samym mniej błonnika pokarmowego. Wiśnie są bardziej zasobne w witaminę C, kwas foliowy i witaminę A. Mają także więcej wapnia ale mniej magnezu, fosforu i potasu. W wiśniach znajdziemy więcej przeciwutleniaczy - antocyjanów, niż w czereśniach.

dieta-ucznia_1.jpg

Zdrowy powrót do szkoły

2016-08-25

Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie czas na powrót do szkoły. Dowiedz się czego nie powinno zabraknąć w diecie ucznia.

przed-i-po_11.jpg

Sukces Pana Artura - 18 kg !

2016-08-23

Panu Arturowi zależało przede wszystkim na poprawie wyników badań lekarskich - teraz jest okazem zdrowia i pomimo wyczerpującej pracy zawodowej zawsze zaraża uśmiechem i pozytywnym nastawieniem

Centrum Dietetyczne Naturhouse Gdańsk Morena pomoże Ci skutecznie i zdrowo schudnąć. Indywidualna dieta wraz z naturalnymi suplementami oraz opieka dietetyka. Zapraszamy Dietetyk Gdańsk mgr. Maja Lewandowska.