bmi ppm

Tak Nie

bmippm

Oblicz wskaźnik
masy ciała( BMI )podstawowej przemiany materii ( PPM )

Wiek
Waga
kg
Wzrost
cm
175 176 178 179 180 181 182 183 184 185 186

Test nawyków

  • Czy zjadasz 5 posiłków dziennie?
  • Czy uważasz, że Twoje posiłki są zdrowe i lekkostrawne?
  • Czy wypijasz przynajmniej 1,5 litra wody mineralnej dziennie?

Wynik Twojego Testu

20.41

  • niedowaga
  • waga prawidłowa
  • nadwaga
  • otyłość

Formularz kontaktowy

Wybrane Centrum Naturhouse skontaktuje się z Tobą

  • Twoja wiadomość została wysłana pomyślnie.

Eksperci Naturhouse - Magdalena Ochnio i Edyta Soborska


Magdalena Ochnio - dietetyczka w punkcie Naturhouse w Złotych Tarasach


Sukces każdego bohatera jest też bez wątpienia sukcesem prowadzącego go dietetyka. Nawet jeśli po drodze zdarzają się kryzysy, finalny sukces rekompensuje wysiłki zarówno samego odchudzającego się, jak i jego dietetycznego opiekuna.

Co było wyzwaniem w przypadku kuracji bohaterki?

Nadwaga Anety wynosiła 22 kg, czyli praktycznie tyle, ile udało jej się schudnąć. Układając dietę, brałam pod uwagę nieregularny tryb jej pracy. Myślę, że głównym wyzwaniem był fakt, że bohaterka jest osobą niesłyszącą, przez co dokładne opowiadanie, co się działo w ciągu kuracji, mogło być utrudnione. Natomiast szybko znalazłyśmy wspólny kontakt, pisałyśmy wszystko na kartkach i dobrze się dogadywałyśmy nawet w czasie cięższych chwil.


Czy bohaterka ma za sobą próby odchudzania się?

Tak, podejmowała je niejednokrotnie, z nadwagą walczyła ok. 8 lat. Niestety zrzucanie kilogramów na własną rękę było trudnym wyzwaniem. Kiedy przychodził kryzys kilogramy wracały, co niestety prowadziło do frustracji.


Co motywowało ją do odchudzania?

Anecie marzyła się szczupła figura i noszenie ubrań takich, jakie są akurat w modzie, a nie wybieranie spośród tego, co na nią pasuje. Czuła się po prostu nieatrakcyjna, przez co spadała jej samoocena. Teraz, kiedy udało się jej, zrzucić 21 kg, jest zdecydowanie lepiej. Aneta jest cały czas uśmiechnięta, pewniejsza siebie, zmianę na lepsze widać gołym okiem.


Które nawyki żywieniowe wymagały modyfikacji? To była kwestia ilości, jakości pożywienia czy złych pór posiłków?

Myślę, że wszystkiego po trochu. Przez zmianowy czas pracy posiłki były nieregularne, pojawiało się ciągłe podjadanie pomiędzy nimi, ale również to, co lądowało na talerzu bohaterki, nie było wybierane całkiem świadomie. Wszystkiego można się jednak nauczyć. Aneta musiała się zmienić pewne przyzwyczajenia żywieniowe.


Zdarzały się jakieś kryzysy w trakcie trwania kuracji?

Czasami zdarzały się małe kryzysy, najczęściej podczas spotkań w gronie znajomych, wtedy, kiedy na stołach były praktycznie same zakazane rzeczy, ale Aneta szybko wracała do dietetycznych zaleceń.


Jak ocenia Pani przebieg całej kuracji i rezultaty, które osiągnęła Aneta?

Jestem bardzo dumna z Anety. Skrupulatnie przestrzegała diety, doskonale wiedziała, kiedy popełniała błędy i szybko je naprawiała. Waga spadała stopniowo w dół i nigdy nie poszła do góry, jedynie w okresie, gdy nagromadziło się więcej stresów chwilowo się zatrzymała, ale szybko pokonałyśmy ten kryzys.


Co daje Pani największą satysfakcję w pracy?

Myślę, że zadowolenie klientów, to, że mogę im skutecznie pomóc. Zawsze umawiam się z osobami, które odchudzam, że ich sukces to również mój sukces – a jak wiadomo, każdy lubi je osiągać. Dlatego współpracą można wiele osiągnąć.

 



Edyta Soborska - asystentka punktu Naturhouse w Złotych Tarasach

 

Wiosna i perspektywa zrzucenia grubszych ubrań dopinguje zwykle również do pozbycia się zbędnych kilogramów. Wykorzystajmy pozytywną energię tego czasu, by zmienić swoje życie na zdrowsze.

Jak zdobywają Państwo klientów? Prowadzicie działania reklamowe?

Klienci dowiadują się o nas z prasy, zamieszczamy tam liczne artykuły, mogą także obejrzeć naszych ekspertów zapraszanych do telewizji. Nasze dietetyczki prowadzą również prelekcje w szkołach, przedszkolach, placówkach zdrowia. Mamy własny profil na Facebooku, na którym umieszczamy informacje dotyczące Ogólnopolskich akcji i kampanii organizowanych przez Naturhouse. Zapraszamy także na bezpłatne konsultacje z dietetykiem. Jednak najlepszą reklamą dla nas jest rekomendacja zadowolonych klientów, którzy osiągnęli zamierzone cele z doświadczonym dietetykiem.

 

Czy lokalizacja w centrum handlowym pomaga?

Na pewno, punkt zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością, choćby ze względu na to, że leży w samym sercu miasta, co wiąże się z dogodnym dojazdem. Sam fakt, że znajdujemy się w centrum handlowym, jest dla nas dodatkowym plusem, ponieważ możemy pozyskać klientów, którzy przyjechali na zakupy, spotkania bądź też w celu zwiedzania miasta. Nie możemy narzekać na brak zainteresowania.

 

Jakie pytania zadają najczęściej klienci, którzy pierwszy raz pojawiają się w punkcie?

Najczęściej zadawane pytania to sposób działania firmy, czas trwania kuracji, skuteczność suplementacji. Dotyczą również kierunku diety, tzn. na czym polega i jak jest układany cały jadłospis.

 

Kto jest bardziej konsekwentny w dążeniu do wymarzonej wagi, kobiety czy mężczyźni?

Kobiety w zupełnie inny sposób podchodzą do odchudzania. Kwestia wyglądu jest dla nich bardzo ważna. Potrzebują na pewno większego wsparcia ze strony dietetyka. Mężczyźni są lepszymi strategami i łatwiej jest im zaplanować cały proces odchudzania, ponieważ w mniejszym stopniu kierują się emocjami.

 

Ten numer magazynu ukaże się wiosną, czy wtedy macie więcej klientów?

Sama pora roku jest dobrym okresem na rozpoczęcie kuracji, więc nowych osób jest więcej niż w okresie zimowym. Ludzie budzą się  z zimowego letargu. Poprawia się ich samoocena, nowe postanowienia stają się zdecydowanie łatwiejsze do realizacji. Rozpoczęcie kuracji na wiosnę to bardzo dobra decyzja, która pozwoli nam się cieszyć zgrabną sylwetką
w lecie.

Autor artykułu

Naturhouse

Zmień swoje życie raz na zawsze!

UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

Gratulacje!

Zapisałeś się do newslettera. Aby mieć pewność, że otrzymasz nasze wiadomości, dodaj nas do swojej książki adresowej. Aby zrezygnować z otrzymywania od nas wiadomości e-mail, wystarczy kliknąć łącze anulowania subskrypcji widoczne w dolnej części wszystkich wiadomości.