bmi ppm

Tak Nie

bmippm

Oblicz wskaźnik
masy ciała( BMI )podstawowej przemiany materii ( PPM )

Wiek
Waga
kg
Wzrost
cm
175 176 178 179 180 181 182 183 184 185 186

Test nawyków

  • Czy zjadasz 5 posiłków dziennie?
  • Czy uważasz, że Twoje posiłki są zdrowe i lekkostrawne?
  • Czy wypijasz przynajmniej 1,5 litra wody mineralnej dziennie?

Wynik Twojego Testu

20.41

  • niedowaga
  • waga prawidłowa
  • nadwaga
  • otyłość

Michał
26 kg mniej!

Podstawowe informacje

  • waga przed kuracją111 kg
  • waga po kuracji85 kg
  • czas trwania kuracji21 miesięcy
  • wiek39
  • wzrost189cm

Schudł 26 kg

Zaprezentowane rezultaty to wyniki indywidualne poszczególnych osób. Osiągnięcie takich samych efektów podczas odchudzania przez innych nie jest gwarantowane. Zdjęcia i informacje zamieszczone na stronie są autentyczne.

Przed

111 kg

Po

85 kg

Historia metamorfozy

Prosta i smaczna dieta, idealnie dopasowane ćwiczenia, indywidualnie dobrane suplementy i opieka specjalisty. Przy takim planie musiało się udać! STRESUJĄCA PRACA, WIECZORNE PODJADANIE I ALKOHOL NA ROZLUŹNIENIE... Ten scenariusz był dobrze znany Michałowi. Nawet nie zauważył, jak nagle przybrał na wadze.

— Miałem za sobą kilka trudnych lat. Zmieniłem pracę na bardziej wymagającą, a dodatkowo toczyłem batalię sądową z byłym wspólnikiem, więc kwestie żywieniowe odstawiłem na boczny tor — przyznaje Michał Jadwiszczok.

PROSTO I SMACZNIE Punktem przełomowym było spotkanie koleżanki z pracy, której nie widział od prawie pół roku. — Zawsze była przy kości, więc kiedy weszła do pokoju, w pierwszej chwili jej nie poznałem, tak bardzo schudła. To właśnie od niej dowiedziałem się o Naturhouse. Spodobało mi się, że dietetyk dopasowuje plan żywieniowy do osoby i daje gotowe przepisy. Całe życie pracuję w korporacjach, więc wiem, że łatwiej jest wdrożyć procedury, niż samemu je wymyślać — opowiada nasz bohater. Michał miał tylko jeden warunek. — Jestem wygodny, nie lubię się katować wyłącznie w imię zasad. Wysiłek ma przynieść efekty długofalowe. Jeśli więc miałem przejść na dietę, potrawy i nowe zasady żywieniowe nie mogły być zbyt skomplikowane. Wiedziałem, że tylko wtedy to ma sens, inaczej się nie uda — Michał przyznaje, że czasem modyfikował przepisy, ale wszystko uzgadniał z dietetykiem. Zmiana trybu życia nie nastąpiła natychmiastowo. Z niektórych nawyków trudno było mu zrezygnować. — Bardzo lubiłem piątkowe wieczory, podczas których mogłem się zrelaksować z kuflem piwa w ręku. Po ciężkim, nerwowym tygodniu w pracy potrzebowałem się rozluźnić. Wiedziałem jednak, że jak nie odstawię piwa i coli to mogę zapomnieć o powodzeniu diety. STALE W RUCHU Wraz z utratą kilogramów Michał poczuł, że coraz mniej się męczy, więc zaczął się ruszać. Najpierw ćwiczył w domu, potem dołączył do tego pływanie, ale — jak sam przyznał — efekty go nie zadowalały. Czasem też biegał, ale powoli, by nie zaszkodzić stawom. I właśnie wtedy trafił na książkę „Skazany na trening”, napisaną przez byłego więźnia Paula Wade’a. — Dowiedziałem się, jak wzmacniać stawy, by były w stanie wytrzymać różne obciążenia. Rano i wieczorem przez kilka minut robię pompki, mostki, brzuszki, wykorzystując urządzenia dostępne w domu — Michał przyznaje, że kalistenika tak go wciągnęła, że przestał chodzić na basen, a kiedy już wzmocnił stawy, zaczął częściej biegać. — Mam sprawdzoną trasę wokół swojej dzielnicy. W kwadrans pokonuję prawie trzy kilometry. Bieganie stało się ważną częścią mojego życia — przyznaje.

Zobacz placówkę klienta Sprawdź

Zmień swoje życie raz na zawsze!

UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

Gratulacje!

Zapisałeś się do newslettera. Aby mieć pewność, że otrzymasz nasze wiadomości, dodaj nas do swojej książki adresowej. Aby zrezygnować z otrzymywania od nas wiadomości e-mail, wystarczy kliknąć łącze anulowania subskrypcji widoczne w dolnej części wszystkich wiadomości.